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Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

In the field of professional recording studios, one of the most important components is the one referred to the previous or pre-amplifiers of microphone or transducer, by which the recording of the signal picked up by the microphone will vary in one way or another.

About Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

The preamplifier is nothing more than an electrical circuit that raises the voltage provided by the transducer at its output to reach the line level, and thus be able to work with a correct signal through our recording studio. The pre-design is very important: since it handles high profits, it can also amplify its own electrical noise and distortion; The impedance that we connect to the input of the previous one, and the output impedance of this is what determines the behavior of the pre-amplifier. A good pre-amp will be designed to achieve minimal noise and distortion.

Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC x86 x64 Details

  • GAIN: Microphone preamp gain control.
  • BANDS: Two bands with reinforcement and cut. 100Hz low band and 12kHz high band.
  • Emulated from the famous eq program with tube gain stage.
  • OVERSAMPLE: Oversampling (ON / OFF) 4x
  • CHANGES Version 2.2
  • Enhanced oversampling (on / off)
  • Fixed high frequency loss
  • Fixed minor bugs
  • VST3 support

Analog Obsession MPReq 2-2 Video Tutorial



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Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

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Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Dans le domaine des studios d’enregistrement professionnels, l’un des composants les plus importants est celui faisant référence aux préamplificateurs précédents du microphone ou du transducteur, grâce auxquels l’enregistrement du signal capté par le microphone variera d’une manière ou d’une autre.

À propos d'Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Le préamplificateur n’est rien de plus qu’un circuit électrique qui élève la tension fournie par le transducteur à sa sortie pour atteindre le niveau de ligne, et ainsi pouvoir travailler avec un signal correct via notre studio d’enregistrement. La préconception est très importante: puisqu'elle génère des bénéfices élevés, elle peut également amplifier ses propres bruits et distorsions électriques. L'impédance que nous connectons à l'entrée de l'entrée précédente et l'impédance de sortie de celle-ci détermine le comportement du préamplificateur. Un bon pré-ampli sera conçu pour minimiser le bruit et la distorsion.


Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC

Analog Obsession MPReq 2-2 WiN-MAC x86 x64 Détails
  • GAIN: Contrôle du gain du préampli du microphone.
  • BANDS: Deux bandes avec renfort et coupe. Bande basse 100 Hz et bande haute 12 kHz.
  • Émulé du célèbre programme eq avec phase de gain du tube.
  • OVERSAMPLE: Suréchantillonnage (ON / OFF) 4x
  • CHANGEMENTS Version 2.2
  • Suréchantillonnage amélioré (activé / désactivé)
  • Perte haute fréquence fixe
  • Correction de bugs mineurs
  • Support VST3

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